jueves, 4 de diciembre de 2014

Capiellina collorada

Ello yera una vez una neña que-y gustaba vistir de collorao. La madre mandó-y dir a ver a la güela a un pueblu un pocu alloñáu con montes alreor. La neña diba de caminu pallá cuando atopó un llobu que-y dixo qu'a ónde diba y ella díxo-y que diba lleva-y comida a la güela y el llobu díxo-y que fuera per otru camín pa que tardara menos en llegar pero en realidá yera un camín más llargu que pel qu´ella diba al principiu, porque'l llobu quería llegar enantes a casa de la güela de la neña pa comela.
     La neña cuando llegó encontróse al principiu del pueblu llamáu Bueres la portiella un bar del llau de la carretera. Empezó a xubir pela caleya y atopó un bar más pequeñu, "El rinconín". Tuvo que pasar per una parte del pueblu que se llamaba El Barrellín pa llegar a casa la güela que taba nuna zona llamada L´Aldea. Cuando entró, encontró a la güela na cama y díxo-y que por qué tenía unes oreyes tan grandes y la güela, qu´en realidá yera'l llobu disfrazáu porque la comiere, respondió-y que yera pa oila meyor y entós Capiellina Collorada díxo-y:
     -¿Por qué tienes unos güeyos tan grandes?littlered.png
     A lo que'l llobu disfrazáu de la güela, respondió:
    -Pa vete meyor.
    Entós la neña que yá taba dalgo asustada y nerviosa díxo-y:
    -Güelita, ¿por qué tienes unos dientes tan grandes?
     Y dixo'l llobu:
    -Pa comete meyor.
Y mientres la comía, empezó a dar voces. Y un cazador espertu del pueblu, llamáu Jorge, oyólo y fue pa la casa y encontró al llobu xusto después de comer a Caperucita collorada.
El cazador mató al llobu y salvó a caperucita collorada y a la güela.
 
AZV (4DIV DVM 2014/2015)

No hay comentarios:

Publicar un comentario